söndag, mars 25, 2007

OCH jag ska skämma bort mig själv

Det gör ont. Det gör det. Hade visst inte fått så mycket distans som jag trodde, men nu är det i alla fall diskuterat om än kortfattat. Det har runnit ut i sanden. Borta. Över.
Inte kul att höra, men jag föredrar ärligheten framför allt velande som varit.

Just nu känns det kasst, men det är ju inte som om det är oväntat. Tror det är kombinationen av det här och posttentastress. Känner mig lite allmänt hängig och ojämn i humöret. Ensam. Övergiven än en gång. Men det går över.

Har ju morgondagen att se fram emot. Juridikkursen börjar, solen skiner förhoppningsvis även imorgon OCH jag ska skämma bort mig själv med att köpa en ny mascara eftersom den andra är slut. Bäst så, ser lite cancersjuk ut utan mascara.^^

Etiketter: ,

Bloggtoppen.se