onsdag, mars 21, 2007

Strumpor

Vår handledare hade lagt in ett PPU-möte mitt under tentaveckan. Eftersom det är obligatoriskt moment pallrade jag mig dit. Tillsammans med halva vår grupp. Satt tre timmar på ett totalt ostrukturerat möte som hade varit jättelämpligt - nästa termin! Resten av dagen satt vi och sammanfattade teorier inom utvecklingspsykologi. Spännande värre.^^

Salsan var som vanligt underbar. Jag och Markus provade att göra kastet vi lärde oss i fredags och lyckades båda gångerna! Fantastiskt kul! Det pratades om att vi kanske ska gå ut ett gäng ifrån kursen någon onsdag efter lektionen. Vore riktigt kul.

Sofie kommer inte i helgen som planerat, men hon kommer en sväng under påskhelgen istället. Med strumpor i födelsedagspresent till mig.^^

Åter till begreppen! Cybernetik - "Vetenskapen om styrning och reglering av system..." blablablablabla!

6 Comments:

Blogger D-C said...

cybernetik, ett sånt jävla skitjidder. Vad ska vi ha det till? När kunskapen hamnar på mer av en begreppsnivå snarare än verklighetsnivå är de oanvändbara och värdelösa!
Morr.

21/3/07 22:23  
Blogger Lilith said...

Någon mer som är lite småtrött på dessa begrepp alltså ^^ Du ska inte möta upp mig och Anna Andersson imorrn, vi ska nöta begrepp tills vi storknar! Slå en pling eller skicka ett litet sms om du är sugen på sällskap i pluggmisären.:D

21/3/07 22:47  
Blogger L said...

varför just strumpor?

21/3/07 23:07  
Blogger Lilith said...

För att jag önskade mig det ^^ Det är typ 4 par som gått sönder senaste veckorna och nu har jag 6 par kvar, varav 2 till håller på att gå sönder. Conclusion - I need more socks!^^

21/3/07 23:09  
Anonymous Anonym said...

Jag behöver också nya strumpor, eller också behöver jag lära mig att tvätta oftare. Jag vet inte riktigt. Men de tar slut, vad jag tycker är, hela tiden iaf. Irriterande.

22/3/07 01:14  
Blogger Lilith said...

Visst är det störande! Så jag tänkte se till att lösa problemet genom att önska mig:D

22/3/07 01:25  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se