söndag, mars 25, 2007

Cocksucking cowboys

Nu är tentan avklarad. Och vad roligt det var! Varför är det aldrig någon som talat om för mig hur kul det är att skriva tenta? Har inte en aning om hur det gick, kan likaväl ha fått U som G. Men själv skrivandet var ju jättekul. Satt 4h och 40 min. Skrivkrampen var ruskigt nära när jag till slut la ner pennan och lämnade in. Blev inte lamslagen av ångest någon gång. Ytterst fascinerande, jag som alltid får prestationsångest. Johanna blev nervös ett par timmar innan tentan så då kom hon hit så lunchade vi ihop. Det var trevligt, fast jag tror vi trissade upp varandra lite.

Efteråt blev det Kellys. Rätt bra uppslutning från klassen. Trevligt värre! Vi var några stycken som drog vidare. Hamnade till slut på Dancing Dingo och dansade loss och hällde i oss shots med namn som Cocksucking cowboys. Men vid två-tiden rann helt plötsligt all energi av både mig och Show-Anna. Satt och glodde en stund innan vi beslutade oss för att bege oss hemåt.
Bloggtoppen.se