torsdag, mars 22, 2007

Talisman till SRF!

Talisman kommer till Sweden rock! Me so happy! Har velat se dem i åratal. Dessutom spelar de på fredagen också så då missar jag dem inte. Just det, har kanske inte sagt det. Festivalen är 6-10 juni. Jag har tenta den 7/6. Så jag missar de två första dagarna.=( Ledsamt värre, men jag missar i alla fall inte Talisman!

Har pluggat hela dagen idag. Sitter fortfarande och pluggar. Show-Anna, Johanna och jag satt och nötte begrepp i timtal. Upptäckte att vi inte var så clueless som vi trodde. Det är den där utvecklingspsykologin som kommer ställa till med problem.

Avanmälde mig från Lazars dansskola och anmälde mig på Adrianas istället efter att ha frågat runt lite. Så den 3 april börjar jag ytterligare en salsakurs, även denna i kubansk salsa. Ska bli skoj!

Pratade förresten med Karin igår. Hon ska förhoppningsvis komma hit i månadsskiftet april/maj. Det är på tiden, längesedan vi sågs!

Mer tentaplugg imorgon! Tycker det är väldigt skoj än så länge. Väntar fortfarande på tentaångesten. Den lär infinna sig på lördag förmiddag. Så förvänta er inga trevliga ord från mig då.^^

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Talisman alltså. Afan var har du hört det ifrån???

23/3/07 00:57  
Blogger Lilith said...

Jajaja, du var the one who brought the news...thank you!^^

24/3/07 00:24  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se