fredag, mars 23, 2007

Skrämmande känsla av omnipotens

De av er som känner mig vet om att jag alltid får en fruktansvärd prestationsångest innan prov och dylikt. För första gången i mitt liv ska jag nu ha salstenta, något som borde resultera i massiv ångest, men jag är fortfarande helt lugn. Det är det enda som gör mig lite orolig. Risken finns ju att ångesten slår ner som en blixt imorgon och lamslår mig. Det är sånt som märks antar jag. Ser i alla fall fram emot att skriva min första tenta. Känns lite som första skoldagen på något sätt.

Satt och pluggade hela dagen igår och idag med Show-Anna, Kickbox-Anna och Johanna. Har suttit och nött begrepp om och om igen. I'm loving it!^^

Efter tentan blir det utgång, först ölande på Kellys antagligen. Och sedan ska vi ut och skaka rumpa! Nu sitter jag och kollar på gamla avsnitt av Grey's anatomy. Lärde mig för övrigt ett roligt ord igår. Dermatillomani. Betydelsen är inte vidare rolig, men ordet är skoj.^^
Bloggtoppen.se