lördag, januari 20, 2007

Kritvitt!

De videos med Kamelot som jag försökte lägga upp fungerade tydligen visst det. Det dröjde bara sex timmar innan de dök upp.

Drog upp persiennerna förut. Det är kritvitt ute! Och snöar fortfarande massor. Min önskedröm om att vi helt enkelt skulle hoppa över snön den här vintern tillintetgjordes. Ska det vara snö så ska det vara från jul till nyår. Nu finns det ju ingen poäng med det. Har tidigare skrivit ett inlägg där jag listat negativa effekter av snö. Men men, desto större anledning för mig att stanna inne och läsa lite socialpsykologi idag då.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag föredrar helt klart snö framför regn. Men då ska det vara så pass kallt att det inte bara blir slask, gårdagens snö var helt onödig. Och precis som du tycker jag att snön framför allt ska ligga i december.

21/1/07 11:50  
Blogger Lilith said...

Micke: Njaaa, snön leder ändå i slutändan till slask. Och jag och slask kommer inte överens. Men det är som sagt fint och stämningsfullt under jul och nyår.

21/1/07 19:55  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se