fredag, januari 19, 2007

CSI friday night, who am I to object?

Jag har försökt lägga upp en video med Kamelot idag. Postade den och kollade på bloggen. Dök inte upp. Efter ett tag gav jag upp och rotade fram en ny video och provade att posta. Fungerade inte den heller. Får gå utan youtube-videos idag.

Anna och jag hade det jättemysigt igår. Kollade på Butterfly effect och åt fruktsallad. När hon åkt fastnade jag i allrummet och kollade på tv med korridorsfolket. Trevligt även det. Tyngre imorse när man skulle upp tidigt efter att ha suttit uppe halva natten.

Idag sålde jag förresten kurslitteratur till tjejen jag träffade på smygpuben. När jag stod utanför kåren och pratade med några kursare kom det fram en tjej och undrade om vi ville köpa litteratur till kursen vi precis varit och registrerat oss på. Köpte två stycken för 250 kr. Bra pris.

Den nya kursen verkar riktigt spännande, men väldigt intensiv. Tre olika examinationsformer dessutom. Ser fram emot den i alla fall. På måndag drar det igång.

Viktor undrade om jag inte skulle med ut och dricka öl ikväll. Stod över. Vet inte hur lämpligt det är att dricka när man har problem med levern. Men imorgon är det ju två fester. Först avskedsfest för Emil och Mariko i korridoren och sedan har Frida, en kursare, fest dit många i klassen ska. Får se vad som händer. Nu tittas det på CSI. Trevlig kväll!

1 Comments:

Blogger Lilith said...

Lak: Haha, jo självklart kan man det och det har jag gjort förr. Det är bara det att båda dessa fester tycks vara lite inriktade på fylleslag. Eller iaf den första. Men får se hur det blir.

20/1/07 12:55  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se