onsdag, januari 17, 2007

Lite nervöst

Min laptop fungerar ju för närvarande inte (gör den någonsin det kan man fråga sig). På den ligger mitt bankid. Det bankid som behövs för att logga in på mina sidor på csn. Fick email häromdagen att jag måste logga in där och skicka in min studieförsäkran. Känns lite jobbigt eftersom jag inte kan. Men har beställt en personlig kod som borde komma på fredag. Känns lite jobbigt om pengarna blir sena.

Nu ska jag skriva av schemat och sedan ska jag börja läsa lite socialpsykologi.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Datorer är bra när de fungerar. När de inte gör som man vill så är det lätt hänt att man dunkar pannan blodig mot skärmen ;-)

17/1/07 17:54  
Blogger Lilith said...

Micke: Hehe, precis! Det är dock någonting speciellt med mig och datorer. De dör så fort jag närmar mig dem. Ytterst fascinerande.^^

17/1/07 19:51  
Blogger Lilith said...

Lak: Jadu, det har jag också frågat mig. Jag ska försöka få lämna tillbaka den nu. Problemet är ju att jag måste ta mig till Lkpg så fort det är någonting. Och det kostar ju en liten slant. En slant som jag inte har just nu.

18/1/07 14:19  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se