onsdag, januari 17, 2007

Dalí

Johanna kom online förut och undrade om vi inte kunde promenera till institutionen och shoppa litteratur hos Dagmar. Sagt och gjort. Men vi är nog lite sent ute. Hon hade bara en av böckerna till vår kommande kurs kvar. Köpte en hos henne och fyndade en begagnad på Akademibokhandeln.

Fikade på Café Dalí. Gillade det stället. Kan i och för sig bero på att jag tycker om Dalí.^^ Kul att träffa Johanna en sväng. Vi var inne på Dansbutiken, så nu har jag hittat skor till salsan. Måste bara invänta pengar så att jag kan köpa dem också. Sedan var jag busig och köpte ut åt Johanna. Fy på mig.

Ringde tjejen som var intresserad av kurslitteratur. Hon ska köpa fem böcker från första kursen för 1000 kr. Bra pris för henne och lite cash för min del.

Swans reflecting elephants - Salvador Dalí

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Så snällt var det! =) Bara lite busigt. Hihi. Jag köper åt dig när jag fyllt år. ;)

17/1/07 17:43  
Blogger Lilith said...

Johanna: Haha, så snällt, men å andra sidan kan ju faktiskt jag köpa själv ^^

17/1/07 19:48  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se