lördag, januari 20, 2007

Kamelot - March of Mephisto (Live at SRF)

Det var den här konserten jag såg i somras som fick mig att falla handlöst för Kamelot. Underbara låtar och Khans röst går verkligen inte av för hackor + att han är rätt fräsch. Deras DVD "One Cold Winter's Night", där det här framträdandet finns med, ska tydligen vara något i särklass. Sitter på ginza och suktar, men det finns så mycket annat som måste prioriteras. Kanske kan önska mig den i födelsedagspresent.^^ De spelar i Göteborg i maj. Vilka frestelser!

Etiketter:

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

mumma:P Det var tider det :)

Ja den mannen han kan sin sak. Blev riktigt glatt överaskad av den konserten. Underbart band.

Och är du riktigt snäll så kan du få detn i present. Men då gäller det fantamaj att jag får det där kopplet vi snackade om innan idag :D

20/1/07 17:32  
Blogger Lilith said...

Philip: Han är sanslöst duktig!

Hahahaha, om jag får sälja dig som boytoy för att finansiera min resa får du lugnt det där kopplet.^^

20/1/07 17:40  
Anonymous Anonym said...

hahaha. Undrar om kärringarna kommer att hålla mig med mat också. Om så är fallet så hjälper jag dig mer än gärna. Undrar om vi kan dela upp det på det sättet att dom pröjsar månadsavgift för mig^^. På det sättet kan vi mjölka dom på mer pengar ;)

Och så fort jag sa något så handlade inte det här inlägget så mycket om Kamelot längre. Oops

20/1/07 18:19  
Blogger Lilith said...

Philip:
Hahaha, vi får väl se till att de gör det. Shit, de kan få stå för min hyra så kan jag spara in på det :D Nej, det urartade visst lite.

21/1/07 19:53  
Anonymous Anonym said...

Där var jag! Du kanske såg mig?

21/1/07 22:43  
Blogger Lilith said...

Tan: Erkänn att du satt och scannade publiken med blicken för att se om du såg dig själv :P

21/1/07 22:44  
Anonymous Anonym said...

Inte direkt, vi stod ju faktiskt inte särkilt långt fram.

22/1/07 09:54  
Blogger Lilith said...

Tan: Jag tror fortfarande du gjorde det. Så det så!:P

22/1/07 09:55  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se