onsdag, januari 17, 2007

Gårdagens upptäckt: Staropramen

Var inte särskilt sugen på att gå ut igår, men eftersom jag lovat Patrik pallrade jag mig iväg. Kom till Cheers där smygpuben skulle äga rum. Pratade med nollorna som hade en miljon frågor om utbildningen, föreläsarna, tentorna, grupparbetena, kurslitteraturen osv. Kändes konstigt att vara på andra sidan. Kändes som det var nyss jag var minst lika vilsen. Nu är jag i och för sig fortfarande rätt vilsen, det ligger i min natur, men inte på det planet i alla fall. Bytte nummer med en trevlig tjej som eventuellt ville köpa litteratur och en annan som ville ha med mig på Dream Evil i Borås nästa fredag. Låter väldigt lockande, men ska eventuellt på begravning då. Får se hur det blir.
Träffade kårpubsfolket vilket var en stund sedan nu. Julia har gått och fått till det på kärleksfronten med vår vodkasnortande DJ. Viktor och Olle tog en paus från sitt hemtentaskrivande genom att gå ut och ta en öl. Blev många Staropramen som jag upptäckte var en alldeles utmärkt öl, men i slutändan blev det för dyrt så då delade Viktor och jag på ölpaket med Hof istället.^^
När Cheers stängde begav sig hela gänget till Brunnsparken för lite nattamat och sedan promenerade jag och Patrik hem. En väldigt lyckad kväll!
Bloggtoppen.se