tisdag, december 15, 2009

Curriculum vitae

Har så äntligen skrivit klart mitt CV och tror faktiskt det är riktigt bra. Behöver skala av ett par saker, men ska på CV-granskning nästa vecka så tänkte be dem hjälpa mig prioritera bort saker. Känns väldigt skönt att ha det gjort nu i alla fall. Producerandet av det personliga brevet kan gott vänta till en annan dag.

Innan skolan åkte jag hem till Lisa i Majorna där det bjöds på scones, te och en massa trevligt prat. Väldigt mysigt!
Efter skolan idag åkte jag hem och fixade lite tills min kontaktungdom och hennes kompis dök upp. Då blev det till att baka lussekatter varvat med Soulcalibur på playstation. Jättetrevligt! Så nu har jag lite lussekatter att bjuda gäster på också.


Ikväll lyssnar jag på den här killen:

Vid 1:15 slutar de prata och låter honom sjunga.
Eli Mattson

Etiketter: , ,

Bloggtoppen.se