lördag, november 21, 2009

Bio + ett glas vin

Igår var Ida och jag på New moon. Helt okej film, ganska söt. Men största delen av underhållningen stod Ida för. Det var ytterst fascinerande att iaktta en vuxen människa med samma typ av reaktion som 12-åringarna hade när de avgudade Backstreet boys back in the days.
Efteråt skulle vi ta ett glas vin tillsammans med Lina. Hon var dock inte så sugen efter en smått traumatisk incident med en alkis på vagnen så hon valde att stanna hemma. Ida och jag släntrade bort till Cheers och avnjöt både öl och vin. Efter några glas kom vi fram till att lite fulshakande på Dingo är ju aldrig fel. Sagt och gjort. Väl där hade vi väldigt trevligt, mycket dans och flams. Ida fick hugg och jag tog mig ett hångel med en fransman som jag sedan vägrade låta få följa med mig hem till hans stora förtret. Min vägran resulterade i följande sms (jag gav ut numret innan han visade sig vara odräglig):

"Gud jag har kyssade många tjejer, men du är specialt. Också när jag är på clubben, jag glömde vad jag har göra. Men jag fattar allt jag har göra med dig :). Jag vill känna dig mera om du vill. Fattar du vad jag skriver? Jag gillade dig mera för jag har inte knulla dig :) Är du på jobbet då? Kram. Hej"
Hahahaha!

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Haha vilket kap ;) Honom ska du satsa på. You know, Once you go Black - You never go Back
;-D

Från en nöjd One Night Standen och en som har Vågat Ge sig på spårvagnen igen. ;)

21/11/09 18:49  
Anonymous Lars said...

Han verkar ha lärt sig en hel del svenska nyckelord iaf.... Fast absolut borde ha varit med i texten också. =)

22/11/09 18:53  
Blogger Lilith said...

Anonym: Inte säker på att jag förstår vad du menar med vågat ge sig på spårvagnen igen, men så länge du är glad så ;)

Lars: Haha, jo onekligen, undrar vad hans SFI-lärare hade sagt om det :P

23/11/09 18:26  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se