söndag, november 22, 2009

Gårdagen var en sådan där riktigt härlig dag. Gick upp och åt frukost i lugn och ro innan jag begav mig till Lundbybadet med Lina. Vi var peppade båda två och skulle simma en kilometer var planen. Den planen blev svår att sätta i verket för när vi kom fram till poolen upptäckte vi att den var knökfull med ungar och leksaker. Det slutade med att vi simmade slalom mellan ungarna och leksakerna i en dryg halvtimme innan vi la ner. Det visade sig att det är barnens lektid på lördagar.

Sedan åkte jag in till stan för att möta upp Andrea, in på hennes jobb och använda en pappersskärare till att skära ut kontaktfilmen till mitt badrumskakel. Slängde mig sedan på spårvagnen ut till Pia i Frölunda där det bjöds på lime och sweet chili-fisk följt av färsk mango, glass och chokladsås.

Vidare därifrån till Falken för att dansa fram tills stängning. En riktig må bra-dag helt enkelt!

Idag blir det lite lugnare:
Plugg inför morgondagens seminarium
Body balance (som låter livsfarligt för någon som mig som inte har någon som helst balans, men allt ska testas åtminstone en gång;)
Städa, eventuellt tvätta och fixa lite i lägenheten
Ta ett bad och lyxa till det med skönlitteratur
Salsaträning med performance teamet
Hur tillbringar ni er söndag?

Etiketter:

Bloggtoppen.se