måndag, december 14, 2009

Sms-skörd 1

Som ni minns berättade jag för ett tag sedan om en fransman jag mötte på krogen och hånglade med under en låt vilket resulterade i ett långt sms:
"Gud jag har kyssade många tjejer, men du är specialt. Också när jag är på clubben, jag glömde vad jag har göra. Men jag fattar allt jag har göra med dig :). Jag vill känna dig mera om du vill. Fattar du vad jag skriver? Jag gillade dig mera för jag har inte knulla dig :) Är du på jobbet då? Kram. Hej"

Det var inte det enda och trots att jag svarat på totalt kanske tre av alla hans sms så ger han sig inte. Tänkte ge er ett axplock ur skörden:
Samma dag som ovanstående, 21 november.
"Vad ska du göra idag då? Jag är i varberg nu med en kompis :) kan jag ringer dig?"

"Min kompis är sjuk :( jag vill träffas dig :D om du skall går club ikväll vilken?"

"Vad gör du :)"

"Jag åker tåg till göteborg.. Vart ska du i kväll ;)"

"Vad är du?"

"Vart är du då? Jag i stan.."

"Vill träffas mig?"

Han fick inte svar på något förutom det sista då jag svarade: "Nej tack, jag är inte intresserad." Hans respons:
"Är du ensam eller? Jag tror du vill träffas mig :) ha det bra. Godnatt. Kram"

Ny dag, nytt försök:
"Heeej :o hur läget? Sov du? I just wake up. Jobba du idag eller? Jag ska till jobbet nu. Har du någon msn eller faceboken..? Du kan lära känna lite mera av mig om du vill :) jag har tänka på dig helatiden och jag behöve prata allt med dig :) du ser mycket bra ut.., gud vilka sincuelle kropp du har :-* jag ska börjar nu. Ha det bra. Men om du vill ar kaffe idag, du kan ringer mig. Kram"

Inte heller detta fick han svar på, men fortsatte sitt intensiva messande. Resten av messen lägger jag upp någon annan dag.

Etiketter:

Bloggtoppen.se