tisdag, november 24, 2009

Dansande bokstäver

Hahahahahaha, det visar sig att bokstäverna flöt omkring mer än vad jag trodde igår. Skrev just ut presentationen jag ska hålla idag av en kursares paper. Går in i presentationsschemat för att titta om jag är först eller sist ut. Först ut, perfekt. Hm, ett liiiiitet problem. Har jag skrivit presentationen om rätt paper? Nope! Jag satt alltså halva dagen igår och skrev en presentation om fel paper. Nu blir det följaktligen ingen brunch hos Lisa utan istället ska jag hosta upp en ny presentation och utvärdering lite snabbt. Var jag inte stressad innan så är jag det nu i alla fall.^^

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Lars said...

Sress brukar ju leda till högre blodtryck så det kanske är bra i ditt fall då ? ;)

26/11/09 12:35  
Blogger Lilith said...

Hehe, jo, men jag brukar få mer problem med blodtrycket ju mer stressad jag är så jag vet inte om det är applicerbart i mitt fall :P

3/12/09 12:33  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se