söndag, december 13, 2009

Agnes på kongressbesök

Häromveckan fick jag ett mail på couchsurfing från en puertorican som ville låna min soffa under kongressen här. Frågade varför han åker från Puerto rico till Sverige för att dansa, men han hade tydligen träffade några trevliga "norweigan ladies" som han uttryckte det, som hade rekommenderat den. Alltid kul med lite nytt blod i salsa Göteborg även om det bara är tillfälligt, men så kom jag på att jag ju spontant hade sagt till Agnes att hon gärna fick komma hit då. Agnes är en tysk tjej som Tove och jag lärde känna i Milano när vi var där i våras. Så jag slängde iväg ett mail till henne och mycket riktigt ville hon komma hit, så nu är flyget bokat. Puertoricanen får alltså hitta en annan soffa får min kommer ockuperas av Agnes. Ska bli kul att se henne igen!

Etiketter:

Bloggtoppen.se