måndag, december 14, 2009

Musik och schletna heta gamla rockers

Hade Gabi över på middag idag. Väldigt trevligt - mycket tjöt, härlig musik och dreggel över heta gamla rockers som: Någon som känner igen dessa herrar?

När vi satt här och lyssnade på musik insåg jag hur sällan jag lyssnar på rock/metal i någon form numera. Återupptäckte Masterplan som fortfarande ljuder ur mina högtalare till grannarnas förtret:

Jorn har verkligen goa pipor! Blir nog till att go nostalgic med musiken framöver.

Etiketter: ,

2 Comments:

Blogger MissPain said...

klart man känner igen dedär snyggingarna :D fyfan vilken jobbig fransman du har efter dig btw.

jag saknar dig

15/12/09 19:45  
Blogger Lilith said...

Hehe, gissar att du är en av få bland mina läsare som gör det dock ;)
Ja, fast nu ser jag det mest som underhållning.^^
Saknar dig med tjejen!

15/12/09 23:33  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se