lördag, mars 15, 2008

Vi är förortsungar, men här i betongdjungeln är vi kungar

Har haft en väldigt mysig kväll, eller dag till och med. Började med en sjukt intressant föreläsning om våldsutsatta kvinnor vilket följdes av lunch på Hagabion. Därefter intressant speglingsövning. Ikväll kom Thaibox-Anna över, åt hembakta scones, pratade och tittade på filmen Förortsungar. Vilken härlig film! Se den.



Då Jennifer Brown var med har jag precis tagit en liten nostalgitripp och tittat på gamla videos på youtube. Är det någon som lyckats förtränga den här:

Tuesday afternoon. Jag kan fortfarande texten.^^

Etiketter: , , ,

2 Comments:

Blogger D-C said...

Det där verkar vara en riktigt töntig film, men jag gillar Jennifers gamla låt. :)

15/3/08 12:18  
Blogger Lilith said...

Jag gillar töntiga filmer när de är må bra-filmer. Men det kanske bara är jag, jag gillar att le =)
Låten däremot är gräslig, enformig tråkig och en av de sämre hon gjort. Jag föredrar helt klart till exempel Alive, men den gick inte att lägga in på bloggen.

15/3/08 12:21  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se