söndag, februari 03, 2008

Vad är väl en bal på slottet, när man har salsa!

Har varit lite låg på senaste tiden. På de flesta plan, salsan har gått so-so, plugget mindre bra osv. Särskilt salsan har känts som jag stått still på en inkompetent fläck i säkert två månader. Men så ikväll fick jag äntligen en sådan där kväll då det känns värt att kämpa vidare. De flesta danser flöt på förvånansvärt bra och fick ett par danser som jag inte kunde sluta le efter. Så plötsligt blir jag uppbjuden av en kille som jag tror de flesta tjejer är lite salsaförälskad i vare sig man dansat med honom eller inte. En instruktör från Paris som är ren njutning att iaktta när han dansar. Att överhuvudtaget bli uppbjuden av honom är en ego-boost då han är waaaaay out of my league. Dock blev det en somewhat humbling experience eftersom jag hade väldigt svårt att hänga med och dansen i sig gick rätt kasst. Men det spelar ingen roll för han bjöd ändå upp mig trots att han iakttagit mig när jag dansat tidigare. Jag är helt lyrisk för närvarande. Underbar, underbar kväll.

Etiketter:

Bloggtoppen.se