söndag, februari 24, 2008

Benjamin Barker

Filmen var bra. Ett något abrupt slut och det kändes som om det lämnades ett par lösa trådar, en del saker var lite förutsägbara. Men vilken känsla! Jag gillade det, skarpt! Sättet på vilket han använder musiken, Depps rollprestation kombinerat med de miljöer de vistas i skapar en sådan känsla att jag blir helt såld. Jag rekommenderar den varmt.

Gårdagen tillbringades med Philip och Daniel som är på besök från Lund. Var och kollade runt i skivbutiker innan vi landade i Majorna på ett fik som Thaibox-Anna tipsat om. På kvällen lagade vi mat tillsammans innan jag begav mig mot Redbergsplatsen för salsa. Det har varit en skön helg. Har ni haft det bra i helgen? Redo för måndagen?

Etiketter: , ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Har haft syrran på besök i helgen: Gjorde stan (gick på ca 30 min) och var på melodifestivalen. Så nu är jag redo för jobbet igen!

24/2/08 17:13  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se