onsdag, januari 30, 2008

En chans till!

Det var egentligen sista chansen. Men jag pratade med kursansvarig för nästa kurs. Hon sa att om jag lyckades få kursansvariga för juridikkursen att snabbrätta min tenta på ett par dagar så är jag varmt välkommen på Handlingsstrategier. Och kursansvarig för juridiken var tillmötesgående och lovade att rätta min tenta så fort hon fick in den. Jag är så lycklig! Denna typ av tillmötesgående och flexibilitet är inget som vår institution är direkt känd för. Snarare byråkrati, rigiditet och som student kan man ibland till och med känna sig motarbetad. Men så plötsligt förvånar de en genom att visa framfötterna. Och jag är ytterst tacksam. Så nu ska jag läsa dubbelt, Psykisk ohälsa samt plugga till juridiken. Dock med huvudfokus på juridiken. Klarar jag inte Psykisk ohälsa så innebär det inga problem för min fortsatta studiegång så följaktligen kommer juridiken lite högre upp på prioriteringslistan som det är nu.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan bosätta mig på biblioteket. Wish me luck!

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hoppas att det går bättre nästa gång! Jag håller tummarna för dig.

2/2/08 08:19  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se