tisdag, februari 05, 2008

Blessed with some flyt

På salsan igår pratade jag med en tjej som går terminen under och följaktligen också har gjort juridiktentan samtidigt som jag. Hon berättade att man kunde få en andra bedömning av sin tenta då de olika klasserna rättats av olika lärare. Den ena läraren följde inte rättningsmallen och kuggade således en stor mängd elever. Så idag ringde jag den andra läraren och frågade om jag kunde få en andra åsikt. "Ja, jo, det kunde jag väl, men egentligen ska man ju lämna in en överklagan osv". Varpå jag svarade att jag aldrig fått U så jag visste inte hur man gick tillväga. Då tyckte hon att jag kunde komma upp till hennes kontor så kunde hon kika på den. Fem minuter senare kom jag ut från hennes kontor med en tenta där det stod "Felrättad enligt rättningsmallen, nytt betyg = G". Så jag är godkänd! Ingen omtenta den 19. Jag är så löjligt lycklig!

Etiketter: ,

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Grattis!

5/2/08 15:32  
Anonymous Anonym said...

Vad kul! Grattis!! Många utropstecken, men det är du värd! :)

5/2/08 20:46  
Blogger D-C said...

WIIIIIIIIIIIIIIIIIH!
Grattis, gud vad bra!
wi wiwwiiw

5/2/08 22:00  
Anonymous Anonym said...

Ah det var ju "synd". Inget kollektiv alltså. ;P

Grattis!

6/2/08 21:58  
Blogger L said...

vilket flyt! :)

9/2/08 14:00  
Anonymous Anonym said...

Grattis!!! Riktigt skönt förstår jag!!

10/2/08 17:07  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se