måndag, januari 14, 2008

Nedräkning inför juridiktenta

Imorgon är det dags för tenta. Har pluggat flitigt tisdag, torsdag, fredag, söndag samt måndag. Får se om det räcker. Mestadels av tiden tillsammans med David. Alltid trevligt att få lite sällskap i misären.^^ Förvaltningsbesvär är fortfarande min största svaghet. Socialrätten sitter riktigt bra och civilrätten brukar ge sig om man bara benar ut frågorna ordentligt.
Håll en tumme eller två för mig och David imorgon!

B-uppsatsen är i alla fall färdig och utskriven nu. Johanna och jag ska lämna in den imorgon och på onsdag ska vi ut till fältplatsen och återkoppla. Skönt att den är klar. Trots att det varit bitvis jobbigt så har jag älskat att äntligen få skriva igen. Det var dessutom väldigt skönt att skriva ihop med någon som är så driven som Johanna. Och...hon är snudd på lika mycket språkfascist som jag - underbart!

Etiketter:

Bloggtoppen.se