måndag, januari 21, 2008

Shoot me, I'm braindead

Jag hittade något från mitt förflutna som jag nu tänker låta er ta del av. Jag låter det här tala för sig själv:
Skunkpresentation av Sarah_Snuttan:
"Jaa...här är lite info om mej då...=)

Heter: Sarah
Kallas: Sarah, Lillan, Mysan, lilla gumman, stumpan m.m. m.m.Bor: I Linköping, i den lilla hålan Skäggetorp
Ålder: 16 år
Skola: Skäggetorpsskolan
Dricker: Allt som är gott *tihi*
Klass: 9A
Äter: Så lite som möjligt...
Ögonfärg: Nån mystisk blandning av grönt blått å lite gult tror jag... *ler*
Längd: 1.60 m *suck*
Älskar: Alla mina kompisar som ställer upp för mej när jag behöver er! *tack*
Hatar: Människor som sviker när dom behövs som mest.
Gillar: Alla gullia killar som gör shoppingrundorna mer sevärda för mej å mina tjejkompisar *ler*
Älskar: Min pojke Joel!

skulle vilja ge alla mina kompisar en massa kramar!!!

Iza...världens goaste tjeja som man kan snacka om allt med!! Hoppas du hittar en kille som är värd dej!! Lööööv ju min lilla polare *tihi*

Sofie...Liten teaterapa precis som jag *tihi*å nästa år kommer vi gå i samma skola D) Lööööv ju girl!! *krama*

Joel...Men egen lilla pojke som jag älskar sååå mycket! =) *puss på dej älskling*

Ingo...*hihi*...Ingo...va ska man säga...vi får ta den där gokart grejen nån dag...anar att jag kommer bli utklassad men...=)*krama*

Calle...vår egen lilla ståupp komiker å konstnär!! =) *krama*

Pilla...du får inte flytta...aldrig! Du är så go...du måste ju stanna här...lilla partyflikkan...*tihi* *krama*

Fredrik...nästa gång ska vi allt hålla reda på hur många öl du dricker...så du inte somnar direkt...*tihi* *krama*

Evve…du är asschysst…å flum *tihi* Synd att vi inte träffas oftare! *krama*

Ante…liten flummig småblyg gullunge…*tihi* du är iaf superschysst! *krama*

Nu har jag säkert glömt nån *f´låt* men jag är väldigt trött...har inte blivit mykke sovande av på senaste tiden...det finns nog nåra som vet varför *tihi* men säg till så ska jag skriva dej oxå!!!!!

Nu är det inte långt kvar till sommarlovet...*längtar* efter det ska man ju gå teater på Ljunkan med Iza...*fniss* ...lite tragiskt ändå...nu när jag går i en så mysig klass så ska jag byta...well well...jag överlever nog...*ler*
Tänkte lägga ut en bild här snart...men jag orkar/hinner/kan inte fixa det just nu *tihi* men snart...*lovar* vad kan man mer säga...*tänker* Jag har världens underbaraste pojkvän...! =)

Eftersom jag inte kommer på nåt mer å säga...så ska jag nog sluta med mitt meningslösa babbel nu...*tihi* men har du orkat ända hit så kan du väl skikka ett mezz oxå? *snälla* Ha´t underbart!!! *masser med pussar å kramar*//Sarah"

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Jag dör av skratt! Eller ska jag säga *tihi* kanske?

Etiketter:

5 Comments:

Blogger D-C said...

*thihi*?
GAPSKRATT! :))))

21/1/08 17:54  
Blogger L said...

..vad ska man säga...det var tider det..eller?

*ler**fniss*tihi**tänker* osv... jag tjuter nästan av skratt här. HAHAHAHAA!

21/1/08 23:50  
Blogger Lilith said...

David: Väldigt sött, eller hur :P

Hon: Lika goda kålsupare my dear.^^

23/1/08 16:19  
Anonymous Anonym said...

Hahahaha, jag som trodde att du alltid hade varit vuxen och ordentlig. =P

24/1/08 15:31  
Blogger Lilith said...

Icke då, jag provade på fjortis-livsstilen under ett väldigt intensivt år. Numera får jag rysningar av att läsa hur jag skrev. Dej? F'låt?! Skikka ett mezz?!?!?!
Nej, usch, tack och lov är den eran över.^^

27/1/08 15:10  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se