onsdag, januari 16, 2008

Äntligen över

B-uppsatsen är inlämnad och juridiktentan gjord. Har inte en aning om hur det gick. Pendlar mellan känslan av att ha skrapat ihop ett g till vissheten om att förvaltningsrätten satte så stora käppar i hjulet för mig att jag kommer få u. Det är sånt som märks, nu är det över för den här gången i alla fall. David och jag gick ut och firade med varsin mugg varm choklad på Flygarns haga. Trevligt att umgås en sväng utan att ha en förestående tenta att gemensamt ångsta över. Tackar ödmjukast för det trevliga pluggsällskapet.
Är ledig fram tills på måndag. Känns väldigt märkligt när kalendern är snudd på tom de kommande dagarna. Vad ska jag göra? Inte en susning, men något ska jag väl lyckas hitta på. Nu ska jag rusa iväg till bussen och tillsammans med Johanna ge oss ut till fältplatsen och redovisa vår b-uppsats.

Etiketter: ,

2 Comments:

Blogger D-C said...

Starkt jobbat Sarah!
Men inte ska du tacka för ett sällskap som haft hjärnan någon annanstans! :)

16/1/08 12:53  
Blogger Godot said...

Men guuuud vad skönt det har varit med dessa lediga dagar! :) De kom verkligen som ett brev på posten! Jobbar visserligen hela helgen, men det orkar jag ju utan problem efter dessa latdagar.

Kram på dig gumman!

/Banana

19/1/08 05:46  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se