söndag, januari 20, 2008

Prison Break

Har precis sett klart hela Prison Break till så långt de har hunnit hittills. Jag har fastnat totalt i denna serie och skulle kunna ta mig ett bett av Scofield any day of the week. Någon annan som också fastnat för denna serie?

För övrigt är jag lite smått irriterad på min egen inkompetens. Fick ta över Pongos snudd på nya platt-tv i julklapp, vilket jag blev väldigt glad över då ljudet på min förra sabbade alla filmupplevelser genom att spraka och knastra som en brasa. Dock tänkte jag koppla in den till min dator. Gick och köpte rätt kabel, pluggade in efter tydliga instruktioner jag fann på nätet. Sedan kommer kruxet. I de beskrivningar jag tittade på står det idiotförklarande tydligt vad som ska kopplas var, sedan står det bara "konfigurera inställningarna till grafikkortet". Eh, va? Någon som har lust att förklara? Eller ännu hellre, komma hit och fixa det? Jag erbjuder en puss till den som gör det. Eller en fika. Vilket som.^^

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

För en puss skulle jag gärna hjälpa dig på plats, men det är lite långt :)

Inställningarna till grafikkortet hittar du genom att högerklicka på skrivbordet, välja 'Egenskaper' och sedan klicka på fliken 'Inställningar'.

21/1/08 19:21  
Anonymous Anonym said...

Ah, den biten är inte helt lätt om man inte gjort det förut. Om du inte får hjälp av någon annan, så hjälper jag dig gärna. Mot en fika då, det blir så jobbigt att förklara när man kommer hem med läppstift i ansiktet ;-)

*tihi*
ASG!

23/1/08 15:30  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se