söndag, januari 06, 2008

Shame on me!

Alldeles för länge sedan jag skrev här nu. Har ni haft en bra jul? Ett bra nyår? Jag njöt av båda helgerna. Skönt att vara ledig en sväng. Paus från b-uppsats-skrivandet. Men den skickade vi in i fredags så nu behöver vi inte tänka på den förrän efter opponeringen. Känns rätt bra, det är ingen dålig uppsats. Nu är det bara juridiktenta att tänka på. 15 januari är det tentatillfälle. Klarar jag inte den tentan får jag bara läsa den första kursen på 7,5 poäng under vårterminen. Får inte påbörja kursen efter utan att ha klarat denna. Det är nu jag bannar mig själv för att jag åkte på festival under första tillfället och slarvade med anmälan när jag var i Thailand inför andra tillfället. Får se hur det går.

Sitter för närvarande och sneglar mot lagboken, men ids inte öppna den. Tisdag får bli min första fulla juridikdag. Bibliotek med lagbok och gamla tentor. Sugen på att hålla mig sällskap?^^

Etiketter:

Bloggtoppen.se