lördag, december 08, 2007

Avloppsrensning

Idag har jag tillbringat nästan en timme med att rensa avlopp. Avloppen i handfat och dusch har varit långsamma på att rinna ner. Så jag rensade och rensade och rensade och rensade. Det tycktes outtömligt, men till slut fanns det inget mer att gräva ur. En stund senare hoppar jag in i duschen, för man känner sig ju lagom fräsch efteråt. Bara för att upptäcka att det inte alls rinner ner långsamt nu. Det rinner nämligen inte ner alls. Istället blev badrummet översvämmat. Behöver jag säga att jag svor tämligen grovt över situationen?

Etiketter:

1 Comments:

Blogger D-C said...

Kom å rensa mitt avlopp också Sarah, har lite skit där som fastnat! ;)
Du är medveten om att du i ditt framtida yrke kommer att rensa folks avlopp hela tiden va? Fast på ett mer själsligt plan då förstås!
Jag börjar bli tveksam om det är det jag vill. Vill nog hellre jobba med något mer lustfyllt och roligt.

11/12/07 01:24  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se