måndag, augusti 20, 2007

Långdragen hårklippning

Var hos frisören idag. I tre timmar och tjugo minuter. Tjejen hade inget högt tempo. Är inte helt nöjd med resultatet heller. Men men, det kan ju inte alltid bli bra. Detta följdes av en väldigt trevlig pratstund med Kickbox-Anna på Hagabion. Härligt att ha henne tillbaka och skönt att höra om någon annan som talar om sina frustrationer efter återvändandet från en resa.

Fick en trevlig överraskning på salsan igår. Gabriela har återvänt till Svea rike så hon dök upp. Kul att se henne igen. Vi planerade lite inför höstens salsa. Vilka kurser vi ska ta och det var även prat om Stockholms första salsafestival. Får se hur det blir. Är väldigt peppad på att börja med lektioner igen. Adriana Mendes ringde mig idag med, måste komma ihåg att ringa upp henne.

Det är snart dags att börja universitetet igen. Är för närvarande väldigt omotiverad, men inser att motivationen kommer infinna sig när jag väl börjat. Ska trots allt läsa väldigt intressanta kurser till hösten. Innan dess ska jag dock hinna med en tur till skåne. Ska på Malmöfestivalen med Philip och Daniel. När de undrade om jag inte skulle komma var jag först tveksam. Tills jag på hemsidan upptäckte att de kommer ha salsakväll på Gustav Adolfs torg på fredagen. Så på torsdag åker jag dit och på fredag blir det salsa i nya kretsar. Ser redan fram emot det. Men innan dess blir det salsa på Oceanen på onsdag!
Nu ska jag återgå till mitt lilla kvällsnöje. Sitter och letar billiga flygbiljetter åt Kickbox-Anna. Hon vill tillbaka till Thailand för att fortsätta träna Muay thai. Och jag har självklart inget emot att leta resor. Sådant är ju kul!

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Lo said...

undrar vad Adriana ville? :)
det blir ingen salsa för mig på onsdag, har börjat en ny utbildning som är (jag överdriver inte) stentuff! är helt slut och somnar på soffan när jag kommer hem! så jag skjuter dansen på framtiden en tag framöver! :(
kram1

21/8/07 21:07  
Blogger D-C said...

hehe, ja du har minsann långa klippningar du, och det är väl du som köper en jäkla massa hårinpackning också? ;))

26/8/07 22:54  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se