onsdag, juli 11, 2007

Hinner inte riktigt med

Är det inte fantastiskt hur tiden bara kan försvinna? Jag förstår inte hur det går till och för närvarande känns det som jag inte riktigt hinner med mitt liv. Senaste dagarna i korthet:
Torsdag - salsa på Henriksberg. Gick marginellt bättre än onsdagen.

Fredag - Philip kom mitt i natten och sedan snackade vi bort resten av natten.

Lördag - middag hos kusinens familj. Lekte med Melvin tills vi var helt utmattade.

Söndag - fikade oss igenom halva dagen. Philip missade bussen så han följde med till Liseberg där jag kickade hans ass i airhockey och sedan gick jag och dansade salsa.

Måndag - fikade med min mentorelev när telefonen ringer. Syster och mina två systerdöttrar var i stan och ville träffas. Efter galopp till blodcentralen bar det av för att träffa dem. Gick till Universeum och stannade där tills det stängde. Hem och laga middag innan alla hoppade i säng.

Tisdag - upp och iväg till Liseberg. Var där i nästan tio timmar. Lite mör i fötterna och totalt slut efteråt. Väldigt trevligt dock.

Onsdag - fixa frukost åt Lillis och flickorna innan de begav sig iväg. Kickbox-Anna kom strax efter med min flygbiljett och så tjötade vi lite. Rusade iväg till Liseberg och träffade Jennyfer och gick där i spöregnet. Har precis kommit hem och bytt till torra kläder. Sedan är det dags att gå ut till bussen för att ta sig till dykskolan och där är det lektion till klockan tio ikväll. På tisdag är tanken att jag ska pallra mig till Thailand. Har knappt hunnit fixa något inför det än. But there's always tomorrow!^^

Etiketter:

3 Comments:

Blogger L said...

you impress me darling!
kärlek

11/7/07 21:29  
Anonymous Anonym said...

Hihi, jag undrade faktiskt lite vart du hade tagit vägen =)

11/7/07 21:50  
Blogger D-C said...

Åhh, jag trodde att du redan hade varit i Thailand! Gud vad roligt för dig. Jag funderar på att kanske åka dit i januari då det är som mörkast och kallast i Sverige...
När du kommer hem får vi börja tentaplugga tillsammans. Om några dagar ska jag börja läsa här hemma är tänkt.
Hälsa Philip!
Kram/D

11/7/07 22:40  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se