tisdag, juli 17, 2007

Åter om 3 veckor!

Sista timmarna nu, resfebern börjar närma sig lite. Pirrar till lite då och då medan jag viker linnen, shorts, rotar fram alla laddare som behövs, nyinköpta myggstiftet och minneskorts-läsaren. Åker ikväll. Vet inte riktigt när. Anna har biljetterna. 18-nånting gick tåget i alla fall. Tillbringa natten på Kastrup och sedan bär det av mot Moskva där vi ska tillbringa ett gäng timmar också.

Vill ni läsa om mina hyss får ni göra det på backpacking.se, sök som vanligt på Lilith. Vill ni få ett mail varje gång jag uppdaterar resdagboken lämna en kommentar med mailadress här. Hoppas på lite kommentarer när jag är där.;) Nu ska jag gå till apoteket en sväng, lämna in filmerna jag hyrde igår och fixa något att äta innan jag packar det sista. Må gott allesamman!

Etiketter: ,

5 Comments:

Blogger Lo said...

ja! maila mig när du uppdaterar!
ella_lo123@hotmail.com

kram

17/7/07 15:40  
Blogger D-C said...

HA EN UNDERBAR resa!!!

17/7/07 16:19  
Blogger Godot said...

HA DET SJUKT BRA!!! :)

Kramar i massor/
Wanda

18/7/07 19:59  
Blogger Lilith said...

Linda: Har lagt till dig pa prenumerant-listan nu.=) Vi ses nar jag atervander!

David och Anna: Tack sa mycket, jag ska gora mitt basta! Kram.

21/7/07 17:29  
Anonymous Anonym said...

Jag tänker att det måste väl nästan ha gått tre veckor nu? Men jag vet inte ;)

11/8/07 12:10  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se