tisdag, januari 16, 2007

Läshänvisningar

Gick, på Annas inrådan, in på kursportalen och kikade på vårt nya schema som de lagt upp. Det är fullt med läshänvisningar! Så i helgen ska jag börja läsa socialpsykologi inför första föreläsningen på måndag. Hurra! Schemat i sig är inte helt komplett, vissa föreläsningar har de inte döpt än och andra föreläsningar har de döpt men inte angett mer än datum för. Men jag är glad ändå. Läshänvisningar - underbart! Nu har man en chans att läsa i fas och slippa läsa på måfå.

2 Comments:

Blogger D-C said...

Jag är nog aldrig riktigt i fas. Har du några bra lästips till mig?

17/1/07 12:08  
Blogger Lilith said...

David: Med tanke hur bra läsningen gick på senaste kursen för mig är jag nog inte rätt person att fråga. Men jag tänkte gå ut stenhårt och följa läshänvisningarna på den här kursen. Sedan återstår ju att se hur bra det går.^^

17/1/07 12:16  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se