tisdag, januari 16, 2007

Idag ska det städas!

Jag sov så gott i natt! Somnade vid två-tiden och sov som en död tills klockan ringde halv åtta. Ringde blodgivningscentralen och avbokade min tid eftersom jag fortfarande är sjuk. Somnade om omedelbart trots den högljudda trafiken utanför, grannens musik och det faktum att solskenet trängde in mellan persiennerna. Jag kan i vanliga fall inte sova under sådana omständigheter. Att somna om när jag varit uppe och pratat brukar vara en fåfäng önskan. Inga problem idag inte. Sov till tolv. Underbart!

Nu ska jag äta frukost och sedan städa. Har hela veckan känt ett sug efter att få städa mitt badrum. Idag ska det städas!

1 Comments:

Blogger Lilith said...

Lak: Det är äckligt, men det ger en rätt tillfredställande känsla när det funkar eller när saker blir skinande rent. Skrämmande nog. Känner mig för ögonblicket nöjd med att innehållet i min ikeapåse med tvätt precis halverats.

16/1/07 13:18  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se