torsdag, december 15, 2005

Knäckebrödsätning

Har äntligen börjat träna igen. Har tränat tre dagar i rad nu och till och med gjort ett träningsschema. Men oj vilken jäkla träningsvärk jag fått då. Det är smärtsamt att tvätta håret för det gör ont att överhuvudtaget lyfta på armarna :P Men skoj är det! Var lite överoptimistisk idag dock och hoppade på löpbandet. Gick bra första minuten, sen kändes det som någon klöv knät med en yxa för varje steg så jag gav upp efter tre minuter. Så nu är mitt mål att kunna springa tre minuter i sträck utan att det gör ont i knät. Att jag väljer just tre minuter beror på att det är lägst minut antal man kan ställa in på löpbandet :P

Så var jag hos hudläkaren idag. Han tog ut en saftig liten summa på 500 kr för att tala om för mig att jag har fått acne av p-staven och bör ta ut den. Saken är ju den att jag betalade 800 spänn för den jävla staven och har bara haft den typ 2 månader så det finns inte en suck att jag tänker ta ut den redan, vill ju ha valuta för pengarna. Så jag fick recept på nåt medel istället. =)

Igår var jag med Sofie. Hon käkade upp ett halv paket knäckebröd och vi snackade i flera timmar. Mysigt =)

Har fått min hotellvoucher nu och har nästan fixat försäkringen. Nästa steg på vägen blir att skaffa visum.

Oh just det, höll nästan på att glömma. Har äntligen fått besked från alfakassan. Efter 4 månader som arbetslös har jag äntligen fått besked om att jag är berättigad så nästa vecka får jag förhoppningsvis lite pengar =) Är väl en himla tur att jag inte bodde själv för då hade jag varit bankrutt by now.
Bloggtoppen.se