onsdag, november 30, 2005

Rolig fika!

Var och fikade med Karin. Var helskoj! Det tar en stund, men sen kommer vi till den där avslappnade nivån som förr och snackar hur mycket skit som helst =) Håller med, vi borde verkligen träffas oftare! Pratade om en himla massa, var riktigt skönt, kändes som om både hon och jag behövde prata av oss. Lite socialt utsvultna kanske?

Har fått svar från volontärgrejen i Cornwall, ska sätta mig ner imorgon om jag hinner och fylla i ansökan han skickade och så.

Imorgon blir det Crashdiet med Sofie. Det ser jag fram emot. Förstår egentligen inte varför det är så svårt att hitta människor med samma musiksmak. Det finns väl ändå hyfsat många hårdrockare? Men ändå tycks alla man träffar tycka att Gyllene tider är guds gåva till folket och att Lena Ph är såååååå bra. Sofie gillar inte den här musiken för fem öre, lyckades bara övertala henne att följa med mig när jag var förtvivlad efter att ha blivit dumpad av pojkvännen som jag egentligen skulle gått med. Då kunde hon inte säga nej *wicked smile*
Men det är lite tråkigt, att de flesta i ens omgivning protesterar vilt när jag sätter på musik med kommentarer som "det är ju bara skrik och oväsen" och "det är ju inte ens musik".
Aja, lite funderingar bara. =) Nu är det snart Cityakuten :P
Bloggtoppen.se