torsdag, december 08, 2005

Biljetter betalda =)

Igår var jag på Kilroy och betalade biljetterna=) Nu håller jag på att läser om försäkringar, men det är en himla massa att läsa. Finns alldeles för mycket att välja på. Tror jag ska tigga hjälp av mamma för jag är färdig att kräkas på att läsa alla villkor och undantag osv. Tydligen är det också svårt att hitta en försäkring som täcker dykning, vad är det om egentligen? Dykning är ju inte direkt en extrem sport, kan inte ens föreställa mig hur svårt det är att hitta försäkring för typ skydiving och så.
Började snacka med en tjej som ska till Thailand samtidigt som mig, igår. Hon var jättetrevlig och vi hade en del gemensamt så vi ska nog mötas upp och hitta på en del ihop =)

Köpte sista julklapparna igår också + en jättefin tröja till mig själv =) Idag ska jag iväg med mamma och se om jag hittar nån mer klapp. Är egentligen klar men känner jag mig snäll kan ju nån få nåt extra.
Bytte nyss stav i piercingen, den har stramat senaste dagarna så nu satte jag i en längre. Men den är alldeles för lång så jag håller på att bli galen. Byter nog tillbaka till den kortare snart igen, men det är skönt när det inte stramar. Fick förresten pengar till nytt gymkort =) Iofs bara för en månad men ändå! Inte lätt att vara fattig när man inte ens kan träna. Apropå det så har jag kommit underfund med att när jag har pengar kan det gå månader utan att man blir bjuden på fest, men så fort pengarna är slut så väller inbjudningarna in. Why is that?

Etiketter: ,

Bloggtoppen.se