tisdag, november 29, 2005

Blanketter till död och förbannelse

Har självklart inte ringt och bråkat på alla jag skulle ringa och bråka på. Däremot har jag fyllt i blanketter så jag är färdig att spy. Studieförsäkran till Alfakassan (som redan har fått mitt slutbetyg, borde inte det vara bevis på att jag gått ut gymnasiet) där man fick fylla i att man gått ut gymnasiet och försäkra det med sin underskrift. Närvarorapport till försäkringskassan för att få ersättning för dagarna på vuxendagis. Redovisning om sökt arbete till arbetsförmedlingen. Namnändringsblankett till skatteverket. 8 kassakort till Alfakassan. Det är nog det enda produktiva jag gjort idag. Och självklart sett dagens avsnitt av cityakuten.

Imorgon blir det till att fika med Karin, trevligt trevligt. Och på torsdag blir det Crashdiet med Sofie. Nu ska jag sitta och läsa om alla äventyrliga människor som reser och önska att jag var i deras skor.
Bloggtoppen.se