måndag, november 28, 2005

Första inlägget

Tänkte, på envis inrådan av Karin, ge med mig och falla för blogghypen som tycks ha tagit alla med storm.

LAK säger: du borde skaffa en blogg
Lilith säger: är för lat dessutom inser jag att jag skulle bli beroende och sitta där och skriva alldeles för mkt skitsnack
LAK säger: lol
LAK säger: men jag vill ju läsa
Lilith säger: vad ska jag skriva då "idag har jag kollat på cityakuten, sjunde himlen, the bachelor och the 4400. det känns inte alls som om mitt liv är helt utan mening och jag lika gärna kunde gå och hänga mig i en skitig strumpa" =P

Så med andra ord kan detta bli en vääääldigt innehållslös blogg, men nån kan den kanske roa. Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig för att imorgon gå upp och ringa och bråka med arbetsförmedlingen, ringa och bråka med alfakassan, ringa och bråka med min handledare på af och sen om jag känner mig riktigt duktig söka ett par jobb också. Och så undrar folk varför jag är döende av tristess?
Bloggtoppen.se