fredag, december 16, 2005

Don't get your hopes up

Idag har jag fått en egen p-plats till min lilla bil =) Häftigt va :P Nejdå, men praktiskt, Pongo betalar så. Imorrn ska jag iväg och träna igen träningsvärken till trots. Ska bli skoj. Och sen kommer Karin hit, trevligt trevligt!

Sofie säger att hon vill att vi ska flytta till London så fort hennes utbildning är slut i juni. Blir ju alldeles överlycklig bara av tanken eftersom jag velat göra det länge och UK är lite av Sofies och min grej =) Är bara rädd att hon ska ångra sig igen. Det blir så ibland med Sofie, mkt prat och lite verkstad. Varenda resa av alla de vi planerat har lagts ner. Förutom den första resa vi nånsin planerat, den kom vi iväg på. Språkresan till UK =) Det var skoj. Men av nån anledning har det bara blivit prat och avbokade biljetter efter det. Och efter hon hoppade av Mallorca-resan så tänker jag automatiskt när hon börjar prata om att göra en resa tillsammans "don't get your hopes up". Men den här gången verkar hon faktiskt riktigt på. Aja, får se vad som händer. Jobba och bo i London vore ju inte helt fel =)

Vi bokade förresten helt impulsivt biljetter till Glamfest '06 i Stockholm i vår. Var och hämtade ut biljetterna i onsdags. Har inte hört nåt av banden egentligen, men det kan nog bli skoj iaf =) Liten roadtrip för flickorna så där, alltid trevligt =) 11 februari är den och tio dagar senare far jag till Thailand. Så februari blir intressant! Gäller bara att lyckas underhålla sig själv i januari.

Har kommit underfund med att jag inte varit utomlands en enda gång i år. Första året på fem år som jag inte åkt utomlands. Brukar alltid bli minst en gång per år annars. Men det har väl sina förklaringar, tillbringade ju vår och sommar i Norrlands skogar. Kanske kan räkna det som utomlands iaf, folk tittar på en som man varit i yttre rymden när man säger att man sommarjobbade däruppe :P Men det var ju trevligt när man väl kommit över bristen på civilisation. Lite lite badande dock!
Bloggtoppen.se