måndag, november 19, 2007

Don't you just love the flu?

Tillbringade natten på badrumsgolvet. Dagen har jag halvlegat hela tiden. Så fort jag rör mig sköljer illamåendet över mig med förnyad styrka. Det är stunder som dessa man ska ha en pojkvän som kommer med Cookie Dough Icecream och inte låtsas om att man är alldeles motbjudande.
I brist på en sådan ska jag försöka stappla ut till bussen och se om jag kan ta mig till Willys utan att svimma eftersom jag inte kunnat äta på ett dygn och det enda jag har hemma är färsk vitlök, remouladsås och ett par clementiner.
Slut på dagens gnällsession!

Etiketter:

3 Comments:

Blogger Micke said...

Det enda jag kan leverera är medlidande. Är det vinterkräksjukan som har slagit till, eller bara något dåligt livsmedel?

19/11/07 20:06  
Blogger L said...

Hoppas du mår bättre snart! Skönt att veta att det inte var nån fara med din mamma. Drömde att du jobbade samtidigt som mig, som jag blev glad. Typiskt att det bara var en dröm. Känns som att det är dags att ses! Kommer du till trakterna snart eller är det kanske så att jag får styra kosan till dig? =)

21/11/07 12:17  
Blogger D-C said...

krya på dig snuttan!

21/11/07 20:11  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se