måndag, juli 02, 2007

Lägenhet, lägenhet, lägenhet

Salsa på Liseberg igår var alldeles underbart! Kul att återse så många kära ansikten. Nästa omgång blir på onsdag på Oceanen. Måste hinna med så mycket som möjligt innan det är dags för nästa resa.

Idag har jag lunchat med Johanna och fikat med Anna. Underbart att få träffa båda två igen. Det var ett tag sedan så vi hade lite att ta igen.

Resten av dagen har jag sökt lägenheter i parti och minut. Lusläst varenda annons på blocket. Det finns rätt många. Mailat iväg intresseanmälningar till en hel hög. Varit inne på boplats.se, sgsstudentbostader.com och bopunkten.se osv osv.

Nu är frågan om jag ska leta vidare eller om jag ska laga lite mat så jag har en lunchlåda med mig till jobbet imorgon. Det får nog nästan ta och bli lite mat.

Etiketter:

1 Comments:

Blogger D-C said...

Har du tröttnat på killen som klagar på dina grötkastruller? =)

7/7/07 11:15  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se