måndag, mars 05, 2007

Potentiella kill-prospekt

Fikade med Ida igår. Var en stund sedan man såg henne, men hon var sig lik. We had some catching up to do så det var väldigt trevligt.

Var på gymmet både lördag och söndag och tränade stenhårt. Nu har jag sådan träningsvärk att jag knappt kan gå normalt, men det är det värt.^^

Filmen Possession gick ju igår. Kikade på den mellan varven för att njuta av engelskan. Upptäckte att den delvis utspelar sig i Whitby, där Dejas och min engelska c-grupp var för ett par år sedan. Lite skoj. Hon ringde för övrigt och uppdaterade mig. Hon har många bollar (läs potentiella kill-prospekt) i luften.^^

För övrigt är jag otroligt bio-sugen. Har inte varit på bio sedan Deja och jag såg Volver någon gång i höstas. Vill se Blood Diamond. Någon annan som är sugen?^^

2 Comments:

Blogger Deja said...

förresten, glömde säga att jag träffade på Jimi i Norrköping, telefonen dog ju...

5/3/07 19:35  
Blogger Lilith said...

Hehe okej, evigheter sedan jag såg honom. Snackade ni?

6/3/07 15:17  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se