fredag, mars 02, 2007

Halvläskigt

Jag gjorde det! Alldeles nyss! Skickade iväg anmälan till sommarkursen alltså. Är alldeles svag i knäna.^^ Kom fram till att även om jag ansöker och kommer in måste jag ju faktiskt inte gå den. Jag hoppas nämligen fortfarande på att jag ska hata vår nästkommande kurs i juridik som börjar i april och att det ska ta död på lockelsen. Får se vad som händer. Kanske blir det juridik hela sommaren för min del. Vi får se. Blev i alla fall på väldigt bra humör av att skicka iväg anmälan även om det känns lite halvläskigt.

Kollade även upp mina gymnasiebetyg som jag inte tittat på på väldigt länge. Aj, aj, aj! 7 VG! Hur sjutton ska man lyckas tenta upp dem ifall det blir aktuellt? Visst känns väl överkomliga, men steg 3 i franska som jag fick kämpa för att få VG i - no chance in hell! Men det får bli en senare fråga. Ett steg i taget och idag blev steget anmälan till sommarkursen!

Har varit iväg och köpt en liten present till David som fyller år idag. Grattis! Ska dit på fest ikväll. I Kungälv. Som tur är ska jag åka med Show-Anna, annars hade ni garanterat fått läsa om hur jag hamnade vilse nästa gång.^^

3 Comments:

Blogger L said...

Vad kul! då får du fullt upp i sommar alltså. Funderar på att svänga ner snart..kanske nästa helg om du har tid o jag har pengar...vad sägs om det?

2/3/07 15:37  
Blogger Lilith said...

Har inte bestämt mig än, men om jag fortfarande är intresserad av juridik efter nästa kurs vi läser så blir det nog så.
Nästa helg vore toppen!

2/3/07 23:36  
Blogger D-C said...

Du är en stark tjej Sarah.

3/3/07 01:25  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se