torsdag, februari 22, 2007

Skåneturné

...till skåne imorgon. Japp, du läste rätt. Och nej, jag ska inte åka till Lund och kasta mig handlöst i Martins armar. De flesta jag berättat att jag ska till skåne för reagerade med att fråga om det var så. Jag såg på Philips helgonsida att han har en spelning på fredag. Blev sugen på att se honom. Så snackade jag med Frida för första gången på ett halvår. Och hon hade tid att träffas och ta en fika. Det avgjorde saken. Det är rätt häftigt egentligen. Vi kände inte varann alls. Tillbringade 2 månader 24/7 med varann. Det var exakt ett år sedan vi träffades och åkte utomlands igår. Sedan dess har vi träffats en gång. Men när vi pratar är det helt naturligt. Som om vi varit vänner i evigheter och träffades senast förra veckan. Så det ska bli jättekul att ses igen! Ska dock inte förneka att jag frågade Martin om han ville träffas. Två gånger. Med resultat "Nja, vet inte, får se. Kanske.". Jaha, där ser man. Snopet. Men så vände det. Så nu ska jag ut på nation med Martin och John. Så inte kasta sig handlöst, men en kram kanske man lurar till sig. Helgen ser ut att bli riktigt trevlig. Fika med Frida, spelning med Philips band och utgång i Lund med Martin och John! Åker imorgonbitti. Tåg för ovanlighetens skull faktiskt.

Nu ska jag nog promenera hem från biblioteket och laga lite mat. Återkommer med rapport. Må gott!

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

22/2/07 18:58  
Blogger L said...

hoppas du får kul darling!
puss

23/2/07 01:54  
Blogger Crowntwig said...

Vadå "nja, vet inte" och "kanske"? You can't take a joke? Självfallet ville jag hela tiden träffa dig ditt knas^^

23/2/07 11:56  
Blogger Lilith said...

Anonym: Jag tror jag står över, men tack.=)

Lak: Hahaha, men jag måste väl kunna hälsa på vänner i skåne??^^

L: Thank you.=) När blir det Göteborg för damen?

Invictus: Mycket möjligt, men det framgick inte.^^

24/2/07 10:08  
Blogger Lilith said...

Lak: Vad är det jag "ger med mig" angående då?

24/2/07 18:18  
Anonymous Anonym said...

Tack så mycket för en jäkligt rolig helg. Är stolt över att jag kan säga rent Rent nu :P Visste om att den skulle vara bra men shiiiit, det är riktigt bra grejor =)
Bara så du vet det så kommer du upp på scenen nästa gång det blir spelning. Du får skaffa nät igen så att jag kan skicka låtar du ska lära dig :P

Förresten, du är rätt het, kan jag få din msn =D.

25/2/07 01:41  
Blogger Lilith said...

Philip: I told ya ^^
Hehe, njaaaa, scenen undviker jag nog. Vill inte bli den andra säcken råris på scenen.
Hahaha, eller hur ^^

Lak: Det är att ge sig att gå med på att träffas?

25/2/07 14:35  
Anonymous Anonym said...

haha några rundor sprit i dig så kommer du studsa mer på scenen än vad jag gör =)

25/2/07 20:05  
Blogger Lilith said...

Philip: Hm, we'll see ^^ Länge sedan jag stod på scenen.

27/2/07 11:01  
Anonymous Anonym said...

hej där fröken lilith jag skrev den första kommentaren och ville att du skulle adda mig på din msn,,,är du snäll och raderar mitt inlägg där, den kommer nämnligen upp på google..tack så mkt! uppskattas!

/nick

17/4/08 10:12  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se