onsdag, februari 28, 2007

501 Must-visit destinations

Hade en liten studydate med Show-Anna igår. Satt på KTB och plöjde litteratur. Lunchade på Solrosen som hade en gudomlig salladsbuffé, men mindre gudomlig vegansk gryta.

På vägen hem svängde jag in på Wettergrens och trängdes med alla andra på rean. Köpte bland annat "501 Must-visit destinations". Blev alldeles inspirerad av att bläddra i den. Hittade flera nya lockande resmål. Markerade ut de platser jag varit på med chockrosa pagemarkers. 14 down, 487 to go!^^

Har förresten sålt min bil. Eller det var väl snarare mamma som skötte försäljningen eftersom den stod i parkeringshuset i Linköping. Gammal bil, reparationerna efter besiktningen blev dyra såd et blev ingen större vinst. Men nog för att kunna bekosta inköp av en cykel!

När jag klev på vagnen imorse slog en lukt emot mig. Hela vagnen var impregnerad med lukten. Det tog en stund innan jag kopplade. Det luktade pepparkakor!

Nej, nu är det dags att analysera min observation. Ute i sista minuten. Smidigt värre.
Bloggtoppen.se