lördag, februari 17, 2007

Modersmaterial?

Har suttit på KTB nästan hela dagen. Kom hit vid tolv-tiden och har bara gjort avbrott för lunch och en kort promenad genom Haga. Om 20 sidor ger jag upp för idag. Läser familjepsykologi just nu. Väldigt intressant. Skulle kunna skriva spaltmeter om alla de mänder av tankar som den boken framkallar. Mest intressant för mig personligen känns dock det faktum att jag insett att mina aversioner mot barn inte har någonting med barn att göra. Känns rätt skönt att inse! Kanske blir modersmaterial av mig också någon gång i framtiden.^^

Nehej! Ska tydligen inte alls läsa ut mina sista 20 sidor här. De ropade just att de stänger om 15 minuter. Hm, får läsa det sista hemma helt enkelt. Funderar på om jag ska hyra en film på vägen hem. Risken är dock att jag somnar halvvägs in i den. Är sanslöst trött i huvudet efter att ha läst större delen av dagen. Aja, det är sådant som märks. Ha en toppenkväll!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du skulle bli en underbar mamma tror jag =) hihi

17/2/07 23:58  
Blogger Lilith said...

Haha, baserat på vad??^^

18/2/07 11:11  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se