onsdag, februari 14, 2007

Happy Valentine's Day!


Hoppas ni får en underbar dag!
Själv har jag för första gången alla hjärtans-ångest. The ångest, the ångest. Ensamheten blir fruktansvärt påtaglig. Helt plötsligt förstår jag vad singlarna pratat om i alla år. Jag var singel förra året med, men då firade jag och Deja och hade jättemysigt. Nu känner jag mest för att krypa ihop till en boll och fälla lite fler tårar. Men det ska jag inte, späckat schema för dagen. Plugga här på KTB, föreläsning, plugga på KTB och sedan utbildning för mentorskapsprogrammet till 21.00.
I really don't want to be alone tonight.

Etiketter:

5 Comments:

Blogger Micke said...

Jag tycker att alla hjärtans dag är en bra uppfinning, men ett oönskat resultat är ju att vi singlar känner oss mer än vanligt ensamma. Dags att uppfinna ego-dagen kanske?

14/2/07 16:45  
Blogger Lilith said...

Hehe, ego-dagen låter som en idé. Personligen har jag inget emot alla hjärtans dag, tycker det är väldigt mysigt om man har någon att umgås med. Har en kursare som hade loser-middag igår med sina singelpolare. Tyckte det var en festlig idé :D

15/2/07 07:56  
Anonymous Anonym said...

Hej hopp! Ska faktiskt ner te gbg v.9 under helgen. kan vara kul o ses över en fika lr nått då =)

hör av dig på msn ;-D

kraa ida

15/2/07 18:15  
Blogger Lilith said...

Ida: Hallå tjejen! Fika låter kanon! Har inget internet hemma atm så msn är inte ett alternativ. Men fredag, lördag eller söndag? Så kan man höras vi sms när det närmar sig. Ha det gött!

Lak: Förhoppningsvis får vi tillbaka det någon gång i mars men det känns halvt tveksamt. Jag går nötter!

Hur var din och Oscars alla hjärtans?=)

16/2/07 09:47  
Blogger Lilith said...

Någon måste frivilligt signa upp sig och det är ingen som vill stå på pappret. Jag kan inte direkt gnälla eftersom jag själv inte tar itu med uppgiften. Får nöja mig med sporadiska stunder på olika bibliotek även om det håller på att driva mig till vansinne.^^

Låter rätt mysigt ändå =)

17/2/07 17:50  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se