onsdag, februari 14, 2007

Mentor

I måndags var jag på utbildning för mentorskapsprogrammet jag har gått med i. Det var intressant, men det var en del repetition eftersom vi läser en kurs innehållandes en del utvecklingspsykologi just nu. Det var två kursare där som jag inte pratat med tidigare så det var skoj. Två tillfällen á tre och en halv timme består utbildningen av, varav det andra tillfället är idag.

Igår skippade jag föreläsningen och jobbade 9-18 på ett lager i Majorna. Det var helt okej, men jag kommer bli galen om jag måste testköra och konfigurera fler trådlösa bredbandsmodem den närmsta tiden.^^ Speciellt ackompanjerad av tysk elektronisk musik non stop.

Insparkssittning och kårpub som gäller imorgon. Ska bli skoj att jobba igen!

1 Comments:

Blogger Lilith said...

Haha, det är självklart inget fel i det. Men eftersom jag personligen inte är överdrivet förtjust i den typen av musik blev det lite påfrestande att höra det på högsta volym i åtta timmar ^^

14/2/07 15:44  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se