onsdag, maj 17, 2006

Min kära lilla Swartz

Idag träffade jag Swartz efter gymmet. Skulle tagit en Bosses glass i domkyrkoparken, men det tyckte inte vädergudarna att vi förtjänade så vi satte oss på Steve's istället. Pratade om ditt och datt, lite småytligt till en början. Längesedan vi sågs. Men efter en stunds uppvärmning kom vi igång och pratade om allt möjligt och det kändes öppet och härligt, like old times. Jättehärligt!

På vägen hem bestämde jag mig för att ta en mjukglass på Bosses. Och blev jättebesviken. Det var ju äckligt :( Slängde nästan hela glassen. Smakade som övervispad grädde, jättekompakt och med lite smörsmak. Usch. Man ska hålla sig till kulorna helt enkelt.

Etiketter: ,

1 Comments:

Blogger L said...

min kära lilla Lilith! är glad att du är min vän!

17/5/06 22:00  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se